tisdag 1 mars 2011

Svart hårig..

Så nu är jag svart hårig typ i alla fall, det är typ kaffe brunt som jag fatta rätt. Kommer upp bilder imorgon tror jag, om min kamera vill börja fungera igen. Cp skit! Igår då så var jag i stan med alla brudarna lite jobbigt kanske, kan ni tänka er att tio brudar kommer i ett gäng och ska in i alla affärer.. Haha jag skulle i alla fall skratta läppen av mig om jag såg tio tokiga brudar som kommer i ett gäng. Haha! Men i alla fall så köpte jag ett par skor, nya byxor, hårfärg till mig och mitt löshår och en ny piercing till min läpp. Imorgon ska jag in till stan igen och kolla på ett par nya tröjor kanske?. Nästa månad så hoppas jag att jag ska tatuering mig och ta hål i tungan. Längtar!

I oktober så kanske det blir att åka till Egypten med John.

TATUERINGEN.

Den här blir ju på skulder bladet, så ska fåglarna gå upp till nacken.






  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar