onsdag 16 mars 2011

I need a doctor, call me a doctor, I need a doctor, doctor. To bring me back to life.

Nu har jag gjort klart Engelskan och Matten, Fick 104 poäng på provet idag, Så nu vet jag inte vad jag ska göra längre i skolan. Jag är godkänd i alla ämnen, som jag behövde så jag skulle klara skolan, men nej skolan ljög för mig rakt upp i ansiktet. Som jag trodde på dom. Så ett år till på Marielund! Funderar starkt på att gå sommarskola, sedan söka in på olika skolor se om jag kommer in.. Annars så finns det två planer, att jag går ett år till där, eller börja söka sommar jobb /kvällsjobb ( så man kanske få fast jobb ) Men att få fast jobb efter sommar/kvälls jobb är ganska svårt men det är bara att kämpa. Som mina lärare sa idag, du kommer klara det här lina, fuck dem, dem ljög för mig. Kanske ska inse att en viss person hade rätt. Jag måste få ut min ilska någonstans och här får det bli, jag kan lixom inte börja skrika på mamma/ vännerna. Så jaa det får bli här! Jag vet inte ens vart jag ska ta vägen? jag är så himla arg på sånt här.. VARFÖR lina skötte du inte skolan på Mosstorp? Jag var ju pluggis i början, men sen så gick allt ner.. Dock så kan man inte säga att det var mitt fel, det tycker jag iallafall, dock så hade jag all hjälp i världen, men jag tycker att inte att det var mitt fel att det blev så här. Om jag skulle haft en bättre barndom, så kanske jag skulle vart på en as bra skolan, med as bra betyg.. Nu ska jag inte sitta här och lägga skulden på min barndom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar