torsdag 3 mars 2011

Jag kör på en sån här..

Visste du..
att jag vill ha - En kamera.
att min senaste kyss - Var idag.
att jag lyssnar mest på - Mina vänner.
att jag pratar - Ganska mycket,
att jag inte gillar - Spindlar
att jag avskyr när folk - Som ljuger.
att kärlek är - Skit men en då underbar.
att jag gillar att - Vara men mina vänner och pojkvän, men en då vara ute på äventyr.
att jag alltid kommer att - Va mig själv.
att sist jag grät var - Igår.
att min mobiltelefon är - Bredvid mig.
att när jag vaknar på morgonen - Är jag tjurig.
att innan jag går och lägger mig - Så har jag täcke på mig.
att idag har jag - Har målat idag.
att jag just nu tänker på - om jag ska sova.
att i kväll ska jag - Sova
att i morgon kommer jag - Gå upp tidigt, för att sola.

Jag:
Är singel? Nej
Svär ofta? Ja
Sjunger i duschen? Ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja
Skrattar åt dina egna skämt? Ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Ja

Har du:
piercingar? Ja
Syskon? Ja
Jobb? Det beror på vad man menar med det, lixom jag städar Johns rum?
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? Ja
Färgat håret? Ja
Bra självförtroende? Nej
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Varit kär? Ja
Gjort något olagligt? Ja
Somnat i skolan? Ja
Brutit ett ben? Ja
Tappat bort mig i min hemstad? Haha ja
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Ja
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Ja
Somnat gråtande? Ja
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Ja
Blivit generad inför folk? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? J
a
Ätit musslor? Ja
Varit på en festival? Ja
Haft ett förhållande i mindre än en månad? Ja
Blivit kallad player? Ja
Färgat ditt hår svart? Ja

Vad:
Längtar du till mest just nu? Sommaren
Ska du göra i helgen? Festa
Har du för kläder på dig? Tröja, Bh och trosor.
Gjorde du igår? Va med Cassandra
Ska du göra i sommar? Allt man kan göra!
Åt du senast? Pomme
Har du för mobil? Xperia x10
Vad köpte du senast? Trosor och mjukis dress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar