torsdag 28 oktober 2010

Den 28 oktober kl 13:00

Vaknade upp med en jätte sur pojkvän idag, bara för han hade försovit sig. Själv klart så blev jag sur med. Men jag somna om.. Vaknade av att mamma ringde vid nio, åh jag började tio. Så det var bara att springa upp från sängen och ta den proppfulla bussen till skolan. Så nu är jag precis hem kommen från skolan. Träffade Bobby och Cassandra med. Mycket trevligt har ju inte träffat dom sen kriget.. Just nu sitter jag och väntar att Ninna ska komma hem hit så mamma, ninna och jag kan åka ner till stan åh välja tapeter till huset. Efter vi har gjort det så ska vi till systemet och hämta ut min ring som har vart på förstoring. Det kommer bli så skönt att få på sen den igen. I helgen blir det att tagga fest med Lenny och Lisa inne i stan. På lördag blir det fest i Blacka hos Bobby. Söndag blir det att ta det lugnt och ta igen med baksmällan.. Efter den här helgen blir det att tagga fest nästa helg! Nu ska jag försätt med plugget.

Pusspuss

Klaga inte på bilden -.-'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar