tisdag 19 oktober 2010

Den 19 Oktober kl 10:39

Ungefär för två år sen så blev jag kär i en kille som heter John, men dock så var han inte kär i mig.
Jag försökte verkligen få han men det gick inte. Jag gav upp, han och jag var bara vänner. För länge sen så började han och jag träffas, han kallade mig att jag var hans "moppebrud" vi festade ihop. Så klart så höll vi på med varandra. Men då var det en sommar kväll när det var fest i Vånga. Så var han där så klart, men då började han få känslor för mig, men dock så höll jag på med en annan "dumt av mig" Så John blev svartsjuk, sedan på natten så sov jag hos hans kompis, då var ju han där så klart. Vi höll ju på så klart.. Men min vän Cassandra och jag blev bjuden på en fest i Vånga "klippan" då hade ja och John bestämt att jag skulle sova hos han. När festen var över så åkte vi hem till han. Så fastnade jag hos han, han vägra släppa hem mig jag fick bara åka hem och fixa nya kläder och duscha. Efter en bra stund då började jag få känslor för han, men jag visste att jag har haft det ett bra tag men jag var för rädd att visa det för John. Efter en månad hade gått så fick jag ett sms av John, när jag var på väg hem från han. * Vill du bli min flickvän?* Själv klart så började jag skratta, men jag trodde att han drev, så jag drev ju tillbaka så jag svarade ja.  Senare på kvällen så åkte jag och några brudar upp till Vånga, träffade John, Det var då jag förstod att han inte drev på smset. Så nu sitter jag här och är förlovat med en underbar pojkvän som heter John Johansson! Jag kan inte ens fatta idag att jag är tillsammans med han åh till åh med förlovad. Jag är så lycklig med han. Jag tycker det är så kul att han sitter och berättar vår framtid.




Jag Älskar Dig John Erik Johansson. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar