onsdag 20 oktober 2010

Den 20 oktober kl 10:39

Nu har jag varit ute ett tag, det behövdes kan jag lova. Lite frisk luft när man är sjuk är helt okej. Jag passade på och fotade lite, sjukt fint här. Johns mamma är en riktig människa som gillar att pyssla till det. Jag lägger upp bilderna ikväll. Bussen går 14:33 till blacka, för jag ska in till vårdcentralen se om jag har lunginflammation eller om jag har fått något annat virus. I helgen blir det partaj med brudarna, tjej kväll är det bästa jag vet. Svull framför en sjuk bra film skulle inte sitta fel. Ska höra med brudarna se om dom vill det. I blacka så ska jag träffa upp lisa med, och vi forsätter mot stan och leta efter halloween dräkt. Köpa hårfärg med, det behövs det röda som jag vill ha har gått ut, så nu är mitt hår typ orange. Nu ska jag ta något åh äta. hörs sen!
Pusspuss

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Hej, vad bra du skriver. Men vila lite också så du orkar med brudarna i helgen. Kram

    SvaraRadera