onsdag 13 april 2011

Tänker tillbaka vilka fina minnen vi har haft med dig.

Ska väll försöka sova. Kan fortfarande inte fatta att du åkte idag. Vi saknar dig redan älskling.
Jag kan tänka mig vilket helvete du har just nu min vän. Lämna den staden du bor i, lämna alla sina vänner som älskar dig till max. Kommer inte ens få träffa oss på ett och ett halv år. Jag undrar vad du tänker på min vän, jag undrar hur du mår, jag undrar om du gråter. Om du gråter så är du inte ensam min vän. Jag kan lova dig vi sitter några som gråter över att du har åkt. Jag är en av dom.. Jag vill bara att du ska komma tillbaka så vi kan bli lyckliga igen, så vi får skratta och krama om dig. Jag vill få tillbaka dig nu min vän. Vi hade ju lovat dig att vi skulle ju ha den bästa sommaren, men fuck that! nu får du sitta på ett skit ställe och bara glo ut.. Inget kommer vara sig likt längre utan dig min vän.
Jag kollar på alla bilder på dig, och ser hur lycklig du är, och hur mycket roligt vi har haft det ihop. Men tack för Sveriges system så sitter du på ett jävla skitställe. Jag lovar dig min vän när du kommer ut där ifrån så lovar jag dig att det kommer vara några stycket som kommer stå utanför och vänta på dig.
Jag lovar dig min älskade vän snart ses vi igen!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar