torsdag 14 april 2011

Jag undrar hur du mår..

Dagen har vart helt okej. Mycket tänk då.
Drog hem till Cassandra efter skolan, drog sedan ner till skolan igen för att äta. Efter vi hade ätit så drog vi hem till mig, så jag fick byta kläder. Drog sedan ner till blacka igen för att träffa Thato och Valle. Så min dag har bestått av att hänga runt lite i blacka med dem. men just nu så sitter jag och Cassandra i Johns säng och lanaar Facebook, Youtube och bloggen så klart. Imorgon blir det att hjälpa mamma, sedan åka till Robin för att rida. Plus att det blir att supa lite.





Jag vill ha dig här nu, vi vill ha dig här nu! Jag saknar dig så! Vi saknar dig så.
Vi älskar dig Mickis! Jag hoppas att det stämmer att du inte kommer vara där så länge. Jag hoppas din mamma säger rätt. Vi kommer annars!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar