torsdag 3 februari 2011

Tro Hopp &Kärlek

Hejsan!
Jag har så himla ont i halsen, så jag stannade kvar i sängen istället för att gå till skolan. Just nu sitter jag och väntar att min älskling kommer hem. Haha jag vågar inte gå ut i alla fall, det blåser as mycket här i vånga! Så lilla jag ät rädd att jag ska blåsa bort. Jag vill ju verkligen åka och träna istället att sitta här, men jag känner att mina hals kommer inte klara det. Kommer hosta sönder. Men jag får se hur jag mår imorgon.
Imorgon så kanske jag och John åker till Ikea för att köpa nya ben till min säng. Jag har ju en jätte stor dubbel säng som tar så mycket plats i mitt lilla rum, så för att minska sängen så tänkte jag ta bort säng gaveln och stätta dit ben. Så ska vi kolla på en byrå som ska få plats i mitt rum. Jag har tänkt att det ska bli en sån här.
MALM Byrå med 6 lådor svartbrun Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 123 cm


Som ni ser så har jag gjort en ny header, blev faktisk nöjd med den.
Jag blir så himla sur över min dator hemma, det går inte blogga eller fixa min blogg. Kan inte ens kolla på andra bloggar, tills min dator säger ifrån och stänger av sig själv. Så när jag vill blogga eller kolla på bloggar så får jag åka till John. Aja det är bara att önska sig en ny dator kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar