söndag 27 februari 2011

As trött..

Värsta sega dagen idag då!
Min gårdag såg ut så här. Förkrök hos Jesper Holmberg, Sedan fest hos Jenny Carlsson. Det var faktisk roligt där ett tag, tills jag började bli as seg och trött. Pinky körde hem mig och John till mig, somnade direkt. Vakna av att mamma banka på dörren, det var ju as snällt. Jag vet ju inte vad jag ska skriva mer.. Hm aja nu är jag iallafall hemma hos John, han sitter och pluggar och jag sitter och pratar med Fredrik, Filip i skype. Och så har jag fixat Cassandras blogg. Blev as nöjd med hennes blogg, så var jag tvungen att passa på att fixa min blogg också. Så det är gjort nu! Efter John har pluggat klart så blir det att gå ut till köket och göra muffins. NamNam!

Bilderna kommer upp imorgon efter festen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar