fredag 10 december 2010

Lan?

När jag tänker lan, då ser jag en hel grupp med killa, som ska vara vaken hela natten/dagen och dricker, energy, kaffe och cola.

Så just nu har jag vaknat till, gick ner och kollade på pojkarna som ser helt döda ut, men fyra saknas vart tror ni vart jag hittar dem, jo en i soffan (John), En i gäst rummet (Fredrik) Och en i Antons rum, brevid feffe självklart (Anton) Hahaha så nu sitter bara fille, stoffe och robin bredvid mig aa som sagt att dom ser helt döda ut. Fattar inte hur dom pallar.
Senare idag blir det middag hemma hos Martin och hans tjej, sedan hem till Anton? eller om vi ska dra hem till john och träffa Fredrik och Lisa? hm.. aja vi får se hur det händer :)

Pusspuss

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har sovit lite så ni orkar leka i snön också!! ha en bra dag, kram

    SvaraRadera