måndag 27 december 2010

Dag 12 – Förstört något för att betala mindre
Svar: Ja det hat jag! :)

Dag 13 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
Svar: Har faktisk inte gjort något sätt att göra så dem blir svartsjuka.

Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30
Svar: Innan 30 så ska jag bli gravid.


Dag 15 – Mina drömmar.
Svar: Att ha ett bra jobb, känna bra, skaffa en underbar familj. Bo i ett hus.

Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Svar: Jag är just nu beroende av mitt läpp syl, men annars så är det datorn eller gh! 
 
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Svar: Varje dag som går är mitt favoritminne.

Dag 18 – Det sjukaste jag gjort
Svar: Allt är väll sjukt jag gör? :p


Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
Svar: Har ingen favorit låt 

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Svar: Tvillingarna olsen vill jag byta liv med, för att dem är så jäkla gryma!!

Dag 21 – Det här får mig att gråta.
Svar: Om någon säger nått taskigt. Över känslig just nu.. xd

Dag 22 – Det här stör mig.
Svar: Att vissa blir så sura för inget.. -.-

Dag 23 – Något olagligt jag gjort
Svar: Om jag har!

Dag 24 – Det gulligaste jag gjort
Svar: Hihi jag vet massor, men kommer faktisk inte säga det här ;)










ps.. Filip  Eriksson Bohman, du är bäst! En rolig person att vara med. 
Dock så var det nu Fille som ville att jag skulle skriva något snällt om han på min blogg... -.-









1 kommentar: