söndag 21 november 2010

Den 21 november kl 22:48

Igår tillbringade jag och John hemma hos Robert för att fira Filip. Det kom lagom med folk, efter tio så åkte jag hem, för resten av folket drog ut på krogen. Jag har ju inte åldern inne precis att gå ut på krogen, aja jag får vänta ett tag. Morgonen var själv klart seg, jag får ju inte så mycket med sömn på natterna när John är förkyld. Då kan ni gissa varför? ;) Dagen fortsatte med att John och jag hängde med mamma ut till djuraffären. För att köpa en ny kattlåda till min älskade katt. Ibland kan man tro att han är mitt egna barn. Själv klart så köpte vi med en klös brädda och lite mat till han. Efter vi hade vart där så åkte vi över till Rusta, Bolagret och Jula, Mamma köpte lite julpynt, jag och John gick runt och kollade på julklappar. Det är ju dags att börja köpa nu, inte långt kvar. Undrar vad man kan köpa till en kille? hmm..  Jag har precis kommit hem till John nu, han sätter upp två nya speglar åh jag bara sitter framför datan och segar. Nej nu ska jag faktisk gå ut en sväng, efter det blir det en film. Jag måste ju orka med skoldagen imorgon, jag har fått en ny klass igen. Så nu ska jag faktisk klara det här.

Plus att jag måste fixa extra jobb och helg jobb. Några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar