onsdag 10 november 2010

Den 10 november kl 19:33

En månad sen Jag och John förlovade oss. Det hade jag tänkt att fira med att laga underbar god mat, och ha det bara mysigt. Men icke som picke.. Min älskling passar på att bli sjuk, för sjuk så han inte kan åka hit.
Men det får vi ta tag i helgen? (a)

10.10.10 

Jag hatar att sova själv, jag hatar verkligen det.. 
Allt blir så tomt och mörkt..? 
Det blir en orolig känsla i magen / kroppen..
Jag är så vann att det är någon som håller om mig.
Men icke idag.. Idag blir det en orolig natt.
                                                                     


Idag har jag i allafall köpt ett bar nya skor, smycken och lite underkläder!
Älskar verkligen mina nya skor, har verkligen gått åh tittat på dom, åh YES dom är mina!! :D

2 kommentarer:

  1. Va blev de för skor då? :)
    Lägg upp i bloggen =)

    SvaraRadera
  2. Jag tar hand om sjuklingen så blir han snart din igen:)

    SvaraRadera