fredag 21 januari 2011

Hejsan..

I Torsdag så drog jag och John till gymmet, Tränings värken har jag nuu...
Igår så drog jag ner till blacka för att kolla på några som spelade på Blacka musik. Efter det så skulle jag och Lisa till gymmet och träna med så blev det ikke. Vi drog istället till Kimstad och vände med bussen tillbaka till blacka. Träffade på mina bror och hans kompisa, så var med dem ett tag. Efter ett tag så kom jenny åkte hem till henne och kollade på percingar. Är ju lite sugen på att ta i tungan och ögonbrynet. hmm.. Tungan vet jag att jag kommer göra med ögonbrynet det vetti fasiken. 
Men nu ska jag gå och lägga mig, så jag kommer upp i tid. Ska ju till Wille och fira han, 2 år tiden går snabbt.


Godnatt!









Satt uppe och vänta på att du skulle ringa..

1 kommentar: